Gastenboek

TOP hoor

hannah visser | 16-02-2012

voor mij is het best leuk om te zien en voor juli misschien...
TOP echt waar en eigenlijk voor mij ook TOP.
groetjes hannah

Succes

Ex-Prins Laurens d'n Urste | 16-02-2012

Als die wagen van jullie net zo mooi is als jullie nieuwe site, dan wordt dat genieten voor ons a.s. zondag.

Succes.

Ex-Prins Laurens d'n Urste

Website

Ex-Prins Edwin d'n Urste | 16-02-2012

Beste Lange Jannen,

Sjonge, jonge, dat wordt steeds proffesioneler met die Lange Jannen. Elke keer weer een geweldige deelname, nu ook een eigen website! Veel succes as zondag en zie die beker te winnen!

Gr
Ex-Prins Edwin d'n Urste
Commissie Optocht

Website

Ex-Prins Edwin d'n urste | 16-02-2012

profesjeoneler, proffiesoneler...... professioneler! Die Lange Jannen zijn zo goed dat ik niet meer fatsoenlijk kan tiepen :-)

Mooie Website

Heidi Verwijst | 16-02-2012

Beste Lange Jannen, wat een mooie en professionele website. Ik wil jullie heel veel plezier en succes wensen aankomend weekend met de optochten en de carnaval.

top

Ozzie | 15-02-2012

Ziet goed uit jongens !!
Gegroet uit het fantastische Nederhorst den Berg... ;-)

Toi, Toi, Toi...............

Maria van der Heijden | 15-02-2012

Hey Lange Jannen,

Kei mooie site, en de foto’s zijn prachtig!
Wat hebben jullie al hard gewerkt aan jullie carnavalswagen.
Ik heb natuurlijk al stiekem gekeken, en hij ziet er heel mooi uit.
Ik hoop echt dat jullie gaan winnen.
Zet ‘m op zondag, en ga ervoor!
Knallen met z’n allen, en daarna natuurlijk lekker carnavallen!
Heel veel succes en heel veel plezier Lange Jannen.

Carnaval

Fleur Pittens | 15-02-2012

Hoi allemaal,

Ik kom ook naar de optocht kijken!

Re:Carnaval

lisan | 18-02-2012

egt heel erg bedankt fleur , ik vindt je cool.

zet hem op lange jannen en winnen en veel plezier

opa en oma Timmers 2012-02-15 | 15-02-2012

veel succes

<< 6 | 7 | 8 | 9 | 10 >>