Gastenboek

Re:Toekomst

Thijs Mikkers de lange jan | 18-02-2012

ja dat vindt ik ook ik vindt dat de site mooi is geworden

kei-leuk!

Fieke, Tije, Frank, Danielle | 16-02-2012

Hee, wat geweldig zo'n eigen website!
Kei veel succes en plezier bij de optocht. Wij gaan ervan uit dat jullie winnen!
Groetjes!

de lange jannen

opa en oma mikkers | 16-02-2012

succes zondag in de optocht, wat n mooie website hebben jullie .wij komen zondag naar de optocht kijken. en stemmen zeker op jullie.groetjes opa en oma mikkers.

Re:de lange jannen

thijs mikkers | 17-02-2012

dat vindt ik lief opa en oma mikkers tot zondag

complimenten

Roel en Eline | 16-02-2012

Hoi Lisan, Thijs, Luuk en Flow, Wij vinden dat jullie gewoon moeten winnen. Dan mogen jullie de wisselbeker houden. Wij zullen papa en mama vragen om op jullie te stemmen. En die website is kei gaaf.Succes zondag!
Hop, hop, hop, jullie racen naar de top! Zet hem op!
Groetjes van Eline en Roel(en onze papa en mama)

Re:complimenten

thijs mikkers | 17-02-2012


dankje eline en roel ik hoop dat jullie komen kijken naar de optocht.
hopelijk tot dan


gr.thijs de lange jan

o sorry

hannah visser | 16-02-2012

o sorry lisan

TOP

hannah visser | 16-02-2012

toi toi toi aleen maar toi toi toi luuk flow thijs en suzan
jullie zijn de beste



groete daan teun jan dorien en hannah

mijn dochter

dorien | 16-02-2012

mijn dochter vind jullie de beste
en ik vind dat ook en ze vind het best leuk om bij luuk en flow in de ...
klas te zitten veel succes groetjes de moeder van hannah

iedereen

hannah visser | 16-02-2012

iedereen moet stemmen op jullie
en als dat niet zo is dan tja dan is dat jammer


maar jullie moeten gewoon plezier maken
succes langejannen.







<< 5 | 6 | 7 | 8 | 9 >>