ja dat vindt ik ook ik vindt dat de site mooi is geworden
Gastenboek
Re:Toekomst
Thijs Mikkers de lange jan | 18-02-2012
kei-leuk!
Fieke, Tije, Frank, Danielle | 16-02-2012
Hee, wat geweldig zo'n eigen website!
Kei veel succes en plezier bij de optocht. Wij gaan ervan uit dat jullie winnen!
Groetjes!
de lange jannen
opa en oma mikkers | 16-02-2012
succes zondag in de optocht, wat n mooie website hebben jullie .wij komen zondag naar de optocht kijken. en stemmen zeker op jullie.groetjes opa en oma mikkers.
Re:de lange jannen
thijs mikkers | 17-02-2012
dat vindt ik lief opa en oma mikkers tot zondag
complimenten
Roel en Eline | 16-02-2012
Hoi Lisan, Thijs, Luuk en Flow, Wij vinden dat jullie gewoon moeten winnen. Dan mogen jullie de wisselbeker houden. Wij zullen papa en mama vragen om op jullie te stemmen. En die website is kei gaaf.Succes zondag!
Hop, hop, hop, jullie racen naar de top! Zet hem op!
Groetjes van Eline en Roel(en onze papa en mama)
Re:complimenten
thijs mikkers | 17-02-2012
dankje eline en roel ik hoop dat jullie komen kijken naar de optocht.
hopelijk tot dan
gr.thijs de lange jan
o sorry
hannah visser | 16-02-2012
o sorry lisan
TOP
hannah visser | 16-02-2012
toi toi toi aleen maar toi toi toi luuk flow thijs en suzan
jullie zijn de beste
groete daan teun jan dorien en hannah
mijn dochter
dorien | 16-02-2012
mijn dochter vind jullie de beste
en ik vind dat ook en ze vind het best leuk om bij luuk en flow in de ...
klas te zitten veel succes groetjes de moeder van hannah
iedereen
hannah visser | 16-02-2012
iedereen moet stemmen op jullie
en als dat niet zo is dan tja dan is dat jammer
maar jullie moeten gewoon plezier maken
succes langejannen.