Gastenboek

Re:ga ervoor!!!

Thijs Mikkers | 18-02-2012

dankje en we maken er hopenlijk weer iets van fijne carnaval


gr de lange jannen

stoere site

marcel | 17-02-2012

en nu zondag nog winnen. zet hem op!

Re:stoere site

Thijs Mikkers | 18-02-2012

oke dankje wel marcel maak er wat van

gr thijs

super site

Fam Timmers MOESLAND!!!!!!!!! | 17-02-2012

Vanuit het moesland natuurlijk ook heel veel succes toegewenst zondag en heel veel plezier.

gr John & Dolinda, Stan, Rens en Bart

Re:super site

Thijs Mikkers | 18-02-2012

jullie ook we proberen weer te winnen jullie ook toch


gr thijs

Kei mooi

Rik en Joost | 17-02-2012

Mooie site, we gunnen jullie zondag weer de 1e prijs en dus ook de wisselbeker. Wij komen jullie zeker bekijken.

Groetjes Rik en Joost.

Re:Kei mooi

Thijs Mikkers | 18-02-2012

oke maak er wat van want dat doen wij ook dus jullie natuurlijk ook

VETTE SITE!!!!

Vadermaat | 17-02-2012

Ik heb hem al ingesteld als m'n startpagina

Toekomst

Hertwin vd Wijst (Voorzitter CS de Wevers) | 16-02-2012

Beste CV De Lange Jannen,

Ziet er goed uit die website. En met zo'n enthousiasme belooft dat wat voor de toekomst. De wisselbeker is jullie gegund. Ik zal de penningmeester vast inlichten. Maar wel eerst winnen natuurlijk. Tot zondagavond op het podium en tot die tijd en natuurlijk daarna genieten van Carnaval. Ga zo door!!!

Re:Toekomst

lisan mikkers een van de langejannen | 17-02-2012

heel erg bedankt dat je het ons gunt.

de langejan lisan

<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>