dankje en we maken er hopenlijk weer iets van fijne carnaval
gr de lange jannen
Gastenboek
Re:ga ervoor!!!
Thijs Mikkers | 18-02-2012
stoere site
marcel | 17-02-2012
en nu zondag nog winnen. zet hem op!
Re:stoere site
Thijs Mikkers | 18-02-2012
oke dankje wel marcel maak er wat van
gr thijs
super site
Fam Timmers MOESLAND!!!!!!!!! | 17-02-2012
Vanuit het moesland natuurlijk ook heel veel succes toegewenst zondag en heel veel plezier.
gr John & Dolinda, Stan, Rens en Bart
Re:super site
Thijs Mikkers | 18-02-2012
jullie ook we proberen weer te winnen jullie ook toch
gr thijs
Kei mooi
Rik en Joost | 17-02-2012
Mooie site, we gunnen jullie zondag weer de 1e prijs en dus ook de wisselbeker. Wij komen jullie zeker bekijken.
Groetjes Rik en Joost.
Re:Kei mooi
Thijs Mikkers | 18-02-2012
oke maak er wat van want dat doen wij ook dus jullie natuurlijk ook
VETTE SITE!!!!
Vadermaat | 17-02-2012
Ik heb hem al ingesteld als m'n startpagina
Toekomst
Hertwin vd Wijst (Voorzitter CS de Wevers) | 16-02-2012
Beste CV De Lange Jannen,
Ziet er goed uit die website. En met zo'n enthousiasme belooft dat wat voor de toekomst. De wisselbeker is jullie gegund. Ik zal de penningmeester vast inlichten. Maar wel eerst winnen natuurlijk. Tot zondagavond op het podium en tot die tijd en natuurlijk daarna genieten van Carnaval. Ga zo door!!!
Re:Toekomst
lisan mikkers een van de langejannen | 17-02-2012
heel erg bedankt dat je het ons gunt.
de langejan lisan